خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان با عمران خان
کد خبر :1819914798

16:02 1398/04/10


برچسب ها : ارتش, پاکستان, نخست وزیر,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان ساعاتی قبل با حضور در کاخ نخست وزیری، با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان ساعاتی قبل با حضور در کاخ نخست وزیری، با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و طرفین در خصوص مسائل سری، امنیت ملی، توانایی های ارتش، وضعیت منطقه و دیگر موضوعات به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است عمران خان در سخنرانی اخیر خود طی گفتگو در رابطه با وضعیت اقتصادی پاکستان و عدم افزایش بودجه دفاعی توسط ارتش، از اقدامات مختلف ارتش پاکستان سپاس گذاری کرده بود. وی افزود، ارتش با عدم افزایش بودجه سالانه خود، خواستار صرف این مبلغ در ایالت بلوچستان و مناطق قبایلی ملحق شده به ایالت خیبر پختون خوا در زمینه توسعه و پیشرفت شده است.
از طرفی ژنرال باجوا در این راستا اظهار داشته بود که همه ما موظف به انجام وظایف خود هستیم تا اقدامات دشوار دولتی موفق شوند. زمان آن فرا رسیده است تا همگی به عنوان یک ملت واحد بیندیشیم. استقلالی، همچون استقلال و خود مختاری اقتصادی وجود ندارد، کشور ها نه، بلکه منطقه ها پیشرفت می‌کنند. همه ما برای موفقیت تلاش های اقتصادی، به وظایف خود عمل کنیم.

ارسال نظر

 
1