خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده کل ارتش پاکستان با عمران خان نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1284001596

11:14 1399/10/23


برچسب ها : پنجاب, دیدار, رئیس کل سازمان اطلاعات پاکستان, ژنرال فیض حمید, ژنرال قمر جاوید باجوا, عمران خان, فرمانده کل ارتش پاکستان, گفتگو, نخست وزیر پاکستان,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان دیروز با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ژنرال فیض حمید رئیس کل سازمان اطلاعات پاکستان ISI نیز حضور داشت.


اسلام آباد به گزارش راز نیوز | ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان دیروز با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ژنرال فیض حمید رئیس کل سازمان اطلاعات پاکستان ISI نیز حضور داشت.

در این جلسه موضوعات مرتبط با امنیت ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رهبران نظامی و سیاسی پاکستان، سانحه مچ را به شدت محکوم کرده و آن را یک حادثه غم انگیز خواندند و اطمینان دادند که عاملان این جنایت به سزای اعمال خود خواهند رسید. همچنین در این جلسه در مورد نقض حقوق بشر در جامو و کشمیر تحت اشغال هند و نقض توافق آتش بس توسط ارتش هند در خط کنترل مرزی پاکستان نیز بحث و گفتگو شد.

علاوه بر این فرمانده کل ارتش پاکستان با جلب اعتماد نخست وزیر پاکستان برای سفر خود به بحرین گفت: این سفر باعث تقویت بیشتر روابط دفاعی و نظامی دو کشور خواهد شد. عربستان سعودی و قطر نیز روابط خود را از سر گرفته اند و ما از این موضوع استقبال می کنیم.

ژنرال فیض حمید رئیس کل سازمان اطلاعات پاکستان نیز در این دیدار نخست وزیر پاکستان را در جریان مسائل امنیت ملی و امنیت داخلی قرار داده و نتایج تحقیقات درباره سانحه مچ را که تاکنون جمع آوری شده برای وی شرح داد و او را از هویت عوامل خارجی پشت پرده این جنایت آگاه کرد.

نخست وزیر پاکستان نیز گفت: تمام عاملان این جنایت باید دستگیر و محاکمه شوند. چنین سوانحی غیرقابل پذیرش هستند. ما نمی گذاریم دشمنان در ایجاد تفرقه بین گروه های مختلف در پاکستان موفق شوند.

وی از آمادگی حرفه ای و عملیاتی نیروهای مسلح پاکستان و همچنین اقدامات انجام شده توسط آژانس امنیت ملی ISI برای خنثی کردن توطئه های دشمنان قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1