خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی هوایی پاکستان با وزیر دفاع و امنیت ملی سریلانکا
کد خبر :1818406976

13:27 1399/12/17


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, فرمانده نیروی هوایی پاکستان, مجاهد انور خان,

مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی پاکستان که در سفر دوره ای خود در سریلانکا حضور دارد عصر شنبه با ژنرال بازنشسته کمال گوناراتنه معاون دفاع و وزیر امنیت ملی سریلانکا دیدار نمود.


کولمبو: به گزارش راز نیوز| مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی پاکستان که در سفر دوره ای خود در سریلانکا حضور دارد عصر شنبه با ژنرال بازنشسته کمال گوناراتنه معاون دفاع و وزیر امنیت ملی سریلانکا دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروی هوایی پاکستان دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه و گسترش سطح همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف به ویژه در زمینه دفاعی و نظامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال کمال گوناراتنه در جریان این دیدار ابراز داشت: دو کشور دارای مواضع یکسان و مشترک در بسیاری از موضوعات بین المللی هستند، سفر فرمانده نیروی هوایی پاکستان به سریلانکا نشان دهنده عمق روابط دوستانه و مناسبات مستحکم موجود میان دو کشور به ویژه نیروهای هوایی دو طرف می باشد.

مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی پاکستان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: اقدامات نیروهای مسلح سریلانکا در امر مقابله با تروریسم و همچنین جانفشانی های نیروهای مسلح در این زمینه قابل ذکر و تقدیر است.

طبق گفته سخنگوی نیروی هوایی پاکستان دو طرف در ادامه این دیدار در زمینه گسترش همکاری های دوجانبه در جهت تقویت مهارت های نظامی و افزایش توان دفاعی نیروهای مسلح دو کشور به توافق رسیدند.

ارسال نظر

 
1