خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش ترکیه با ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان
کد خبر :1970320702

10:03 1401/04/15


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, پاکستان و ترکیه, راولپندی, ژنرال ندیم رضا, فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان, فرمانده نیروی زمینی ترکیه, نیروی زمینی ارتش ترکیه,

مقامات نظامی پاکستان و ترکیه در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| مقامات نظامی پاکستان و ترکیه در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال موسی آوسور فرمانده نیروی زمینی ارتش ترکیه که در صدر هیئت عالی رتبه به پاکستان سفر کرده است، روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار پیرامون تحولات سیاسی و امنیتی منطقه، آخرین اوضاع افغانستان و همچنین مناسبات دوجانبه دفاعی بحث و رایزنی نمودند.

مقامات دو کشور با اشاره به روابط دوستانه و نزدیک میان پاکستان و ترکیه بر تعهد خود مبنی بر تداوم مشارکت راهبردی و تعمیق بیش از پیش مناسبات دوجانبه تأکید نمودند.

آنان همچنین اعلام داشتند دو کشور دارای روابط دیرینه مبتنی بر همبستگی برادرانه و ارزش‌های مشترک در حال تبدیل شدن به مشارکت پایدار و راهبردی است.

ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان در این دیدار ابراز داشت: دو کشور به منظور دستیابی به همکاری استراتژیک و نزدیک نظامی مواضع مشترک و یکسانی نسبت به تمامی امور ملی و بین‌المللی دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ترکیه نیز در این دیدار از مهارت‌ها و توانمندی‌های عالی نیروهای مسلح پاکستان و جان‌فشانی آنان در امر مقابله با تروریسم تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1