خبر فوری

 
دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش ترکیه با ژنرال قمر جاوید باجوا
کد خبر :1753629439

13:54 1400/10/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و ترکیه, ژنرال قمر جاوید باجوا, ستاد فرماندهی, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ارتش ترکیه, فرمانده نیروی زمینی ترکیه,

سپهبد ولی تاراکچی فرمانده ستاد نیروی زمینی ارتش ترکیه با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سپهبد ولی تاراکچی فرمانده ستاد نیروی زمینی ارتش ترکیه با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش دیدار کرد.

براساس جزئیات منتشر شده از این نشست: در این دیدار مسائل امنیتی منطقه، منافع دوجانبه و حرفه ای با تاکید بر همکاری های دفاعی و امنیتی دوکشور برادر مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

فرمانده ارتش پاکستان گفت: ما برای روابط برادرانه با ترکیه که عمیقا ریشه در تاریخ دارد و در پیوندهای فرهنگی و مذهبی ما ریشه دارد، ارزش زیادی قائل هستیم. وی با تاکید بر اهمیت ابتکارات صلح و آشتی در افغانستان ، بر ضرورت تلاش های صادقانه بین الملل برای جلوگیری از بحران انسانی در افغانستان نیز تاکید کرد.

گفتنی است مقامات نظامی ارشد دو کشور پاکستان و ترکیه برای همکاری در زمینه آموزش و مبارزه با تروریسم توافق کردند.

فرمانده ستاد نیروهای زمینی ارتش ترکیه در این بین با تمجید از مهارت های فنی نیروهای ارتش پاکستان، عملکرد پاکستان در رابطه با افغانستان، مدیریت مرزها و ثبات منطقه ای را مورد ستایش قرار داد.

ارسال نظر

 
1