خبر فوری

 
دیدار فرمانده نیروی دریایی پاکستان با همتای عربستانی خود و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان سعودی
کد خبر :1789150335

16:49 1399/11/03


برچسب ها : امجد خان نیازی, پاکستان و عربستان سعودی, فرمانده نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی عربستان سعودی,

دریابد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان که در سفری شش روزه در عربستان سعودی به سر می برد با همتای عربستانی خود و فیاض بن حامد الرویلی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور به صورت جداگانه دیدار نمود.


 

ریاض: به گزارش راز نیوز| دریابد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان که در سفری شش روزه در عربستان سعودی به سر می برد با همتای عربستانی خود و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور به صورت جداگانه دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، فرمانده نیروی دریایی پاکستان پس از حضور در پایگاه نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی توسط دریاسالار فهد بن عبدالله الغفیلی همتای عربستانی خود مورد استقبال قرار گرفت، سپس مراسم رژه افتخاری برای استقبال از فرمانده نیروی دریایی پاکستان برگزار گردید.

دریابد امجد خان نیازی سپس از مرکز فرماندهی و کنترل نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی نیز بازدید به عمل آورد و گزارشی در خصوص نیروی دریایی عربستان و عملیات های در جریان این نیرو به وی ارائه گردید.

دو طرف سپس در دیدار با یکدیگر درباره مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض و گسترش همکاری ها در بخش امنیت دریایی به بحث و تبادل نظر پرداختند، در این دیدار از نقش نیروی دریایی پاکستان در آموزش نظامی و افزایش سطح مهارت اعضای نیروی دریایی عربستان سعودی نیز تقدیر شد.

ارسال نظر

 
1