خبر فوری

 
دیدار فرمانده نیروی دریایی پاکستان با همتای عربستانی خود
کد خبر :2141146272

13:35 1398/09/04


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, ظفر محمود عباسی, نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی عربستان سعودی,

دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان که به منظور شرکت در نشست انجمن بین المللی دریانوردی در عربستان سعودی حضور دارد با فرمانده نیروی دریایی این کشور دیدار کرد.


 

ریاض: به گزارش راز نیوز| دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان که به منظور شرکت در نشست انجمن بین المللی دریانوردی در عربستان سعودی حضور دارد با فرمانده نیروی دریایی این کشور دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، دریاسالار ظفر محمود عباسی در دومین نشست انحمن بین المللی دریانوردی عربستان حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

دریاسالار ظفر عباسی در حاشیه این نشست با فرمانده نیروی دریایی عربستان سعودی و دیگر همتایان کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدارها مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت، فرمانده نیروی دریایی پاکستان در این دیدارها بر عزم نیروی دریایی پاکستان برای حفظ امنیت و صلح در سطح دریا تاکید کرد.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، در نشست 3 روزه انجمن بین المللی دریانوردی عربستان سعودی مقامات نیروهای دریایی 13 کشور حضور دارند، در این نشست موضوعات مختلف مربوط به امنیت دریایی، تغییرات آب و هوایی و چالش پیش روی صنعت دریانوردی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1