خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی دریایی عربستان سعودی با ارتشبد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان
کد خبر :961722480

12:13 1400/07/14


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, پاکستان و عربستان سعودی, دریاسالار فهد بن عبدالله الغفیلی, فرمانده نیروی دریایی عربستان سعودی, فرمانده نیروی هوایی پاکستان,

دریاسالار فهد بن عبدالله الغفیلی فرمانده نیروی دریایی عربستان سعودی که در اسلام آباد به سر می برد روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی نیروی هوایی ارتش پاکستان با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دریاسالار فهد بن عبدالله الغفیلی فرمانده نیروی دریایی عربستان سعودی که در اسلام آباد به سر می برد روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی نیروی هوایی ارتش پاکستان با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه و دیگر موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دریاسالار فهد الغفیلی فرمانده نیروی دریایی عربستان سعودی در این دیدار از گام رو به جلوی نیروی هوایی پاکستان در زمینه توسعه صنعت هوانوردی و خود کفایی در این بخش تمجید نمود.

ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان و عربستان سعودی دارای روابط  دوستانه و دیرینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی می باشند که در روابط دوجانبه میان نیروهای هوایی دو کشور جلوه گر شده است.

وی بر عزم خود برای تقویت بیش از پیش مناسبات دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی و افزایش سطح همکاری های متقابل میان دو کشور برادر تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1