خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش سریلانکا با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :23245788

12:42 1400/12/03


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و سریلانکا, پنجاب, دریاسالار نیشانتا اولگتان, دیدار, عمران خان, فرمانده نیروی دریایی ارتش سریلانکا, نخست وزیر پاکستان,

دریاسالار نیشانتا اولگتان فرمانده نیروی دریایی ارتش سریلانکا با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دریاسالار نیشانتا اولگتان فرمانده نیروی دریایی ارتش سریلانکا با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

نخست وزیر پاکستان طی ای دیدار گفت: پاکستان برای روابط خود با سریلانکا به عنوان یک دوست و شریک قابل اطمینان، ارزش قائل است.

وی با اشاره به سفر خود به سریلانکا در ماه فوریه سال 2021، خواستار ارتقاء روابط دوستانه بین دو کشور و گسترش همکاری های جامع بین پاکستان و سریلانکا در تمام بخش ها شد.

وی گفت: همکاری های امنیتی و دفاعی مؤلفه کلیدی در روابط بین پاکستان و سریلانکا و عنصر مهمی در ثبات و امنیت منطقه به شمار می رود. وی همچنین گفت که منتظر سفر مقامات سیاسی سریلانکا به پاکستان خواهد ماند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش سریلانکا نیز طی این دیدار بر لزوم روابط  مبتنی بر همکاری نزدیک بین دو کشور تاکید کرده و از حمایت پاکستان از سریلانکا در مجامع بین المللی و منطقه ای تشکر کرد. وی همچنین از آمادگی برای همکاری دوجانبه به منظور دستیابی به اهداف مشترک اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظر

 
1