خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی دریایی آذربایجان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان
کد خبر :780880531

10:11 1400/03/19


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, ژنرال قمر جاوید باجوا, سبحان بگیر اف, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, فرمانده نیروی دریایی آذربایجان,

دریابان سبحان بگیر اف فرمانده نیروی دریایی آذربایجان صبح امروز با حضور در مرکز فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| دریابان سبحان بگیر اف فرمانده نیروی دریایی آذربایجان صبح امروز با حضور در مرکز فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در این جریان این دیدار در زمینه مناسبات دوجانبه دفاعی و امنیتی و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار با تمجید از مهارت و شجاعت نیروهای مسلح آذربایجان ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با آذربایجان قائل است.

وی در ادامه این دیدار قول مساعد همکاری با نیروهای آذربایجان در زمینه های توسعه و دفاعی را به فرمانده نیروی دریایی این کشور داد.

دریابان سبحان بگیر اف فرمانده نیروی دریایی آذربایجان نیز در این دیدار از تلاش ها و حمایت پاکستان از روند صلح افغانستان تمجید نمود.

 

ارسال نظر

 
1