خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروهای مسلح آفریقای جنوبی با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :884360594

10:45 1400/05/06


برچسب ها : پاکستان و آفریقای جنوبی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, فرمانده نیروهای مسلح آفریقای جنوبی,

ژنرال روزنی فرمانده نیروهای مسلح آفریقای جنوبی روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال روزنی فرمانده نیروهای مسلح آفریقای جنوبی روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مشترک مورد علاقه منطقه ای و امنیتی و همچنین گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور در بخش امنیت و آموزش نیرو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط با آفریقای جنوبی ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با آفریقای جنوبی قائل است و آن را کشوری مهم در قاره آفریقا می داند.

وی افزود: ما از نقش آفریقای جنوبی در جهت برپایی امنیت، ثبات و توسعه منطقه ای را ارج می نهیم.

ژنرال روزنی فرمانده نیروهای مسلح آفریقای جنوبی نیز در این دیدار از تلاش های پاکستان در جهت برپایی امنیت در منطقه به ویژه نقش وی در روند صلح افغانستان تمجید نمود.

مقامات نظامی پاکستان و آفریقای جنوبی در ادامه این دیدار بر لزوم توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور تاکید ورزیدند.

ارسال نظر

 
1