خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان با مقامات ارشد تاجیکستان
کد خبر :93471379

12:36 1399/09/07


برچسب ها : امامعلی رحمان, پاکستان, پاکستان و تاجیکستان, تاجیکستان, رئیس جمهئر تاجیکستان, وزیر دفاع تاجیکستان, وزیر کشور تاجیکستان,

به گفته اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان طی سفر به تاجیکستان با مقامات ارشد این کشور دیدار و گفتگو کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز | به گفته اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان در سفر خود به تاجیکستان با امام علی رحمان رئیس جمهور ، ژنرال شیرعلی مرزو وزیر دفاع، ژنرال رخیموزودا رمازون وزیر کشور و یتیموف سائمومن رئیس کمیته امنیت ملی تاجیکستان به طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسات موضوعات مختلف در زمینه همکاری های دو جانبه از جمله اقدامات امنیتی و ضد تروریستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در این ملاقات ها، درباره موضوعات مربوط به اوضاع منطقه به ویژه افغانستان و نیز مراحل گسترش دامنه روابط نظامی بین دو کشور بحث و گفتگو شد.

ژنرال ندیم رضا با اشاره به روابط عمیق دو کشور در گذشته گفت: پاکستان می خواهد همکاری های نظامی با تاجیکستان را گسترش دهد. در این دیدار ها تاجیکستان از فداکاری های ارتش پاکستان در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1