خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان با محمود بوهاری رئیس جمهور نیجریه
کد خبر :1823690732

13:07 1400/04/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و نیجریه, رئیس جمهور نیجریه, ژنرال ندیم رضا, فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان, محمد بوهاری,

ژنرال ندیم فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان که در سفری رسمی در نیجریه به سر می برد روز گذشته با محمد بوهاری رئیس جمهور این کشور دیدار نمود.


آبوجا: به گزارش راز نیوز| فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان روز گذشته با رئیس جمهور نیجریه دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال ندیم فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان که در سفری رسمی در نیجریه به سر می برد روز گذشته با محمد بوهاری رئیس جمهور این کشور دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و نیجریه و گسترش سطح همکاری ها در زمینه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال ندیم رضا علاوه بر دیدار با رئیس جمهور نیجریه با سرلشکر بشیر صالحی مگاشی وزیر دفاع، ژنرال لئو ارابر رئیس ستاد دفاع و فرماندهان نیروهای سه گانه ارتش این کشور نیز دیدار و گفتگو کرد.

محمد بوهاری رئیس جمهور نیجریه در این دیدار از همکاری پاکستان و نیروهای مسلح این کشور در امر مقابله با تروریسم تقدیر نمود، رئیس جمهور نیجریه و مقامات نظامی این کشور در دیدار با فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان نسبت به عملکرد جنگنده جی اف-17 ابراز اطمینان نمودند.

 

ارسال نظر

 
1