خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده ستاد ارتش عربستان سعودی در راس هیئت عالی رتبه با ژنرال قمر جاوید باجوا
کد خبر :2038515974

13:37 1400/05/26


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, دیدار نظامی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, هیئت نظامی,

ژنرال فیاض بن حامد الرویلی فرماندهی ستاد ارتش عربستان سعودی در راس یک هیئت عالی رتبه با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال فیاض بن حامد الرویلی فرماندهی ستاد ارتش عربستان سعودی در راس یک هیئت عالی رتبه با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

براساس گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، در بدو ورود هیئت عربستان سعودی توسط رژه افتخاری نظامی از آنها استقبال به عمل آمد و ژنرال فیاض با حضور بر مزار یادبود شهدا با قرار دادن دسته گل ادای احترام کرد.

گفتنی است در این دیدار در خصوص وضعیت ژئواستراتژیک، وضعیت امنیتی افغانستان و امور مورد علاقه دوجانبه به ویژه همکاری های دوطرفه دفاعی و برنامه تبادل آموزش گفتگو صورت گرفت.

براساس گزارش منتشر شده، ژنرال عربستانی ضمن ابراز حمایت کامل از تلاش های پاکستان برای صلح در منطقه باتوجه به روند درحال تغییر به سرعت امنیت منطقه ای، به موفقیت های ارتش پاکستان در مقابل با تروریسم و عملکرد آن در صلح وثبات منطقه ای اعتراف و مورد قدردانی قرار داد . وی همچنین از ارتش پاکستان بابت آموزش نظامی نیروهای مسلح عربستان سعودی تشکر و تمایل خود برای افزایش همکاری های دفاعی دوجانبه را اظهار داشت.

ارسال نظر

 
1