خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با همتای چینی خود
کد خبر :1786624062

21:55 1397/06/26


برچسب ها : ارتش آزادی بخش چین, ارتش پاکستان, چین, قمر جاوید باجوا,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان با حضور در دفتر مرکزی ارتش آزادی بخش چین با فرمانده این ارتش دیدار کرد.


 

پکن:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری پاکستانی جیو نیوز،ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان با حضور در دفتر مرکزی ارتش آزادی بخش چین با فرمانده این ارتش دیدار کرد.

فرمانده ارتش پاکستان پس از حضور در دفتر مرکزی ارتش،با مراسم رژه مخصوص نیروهای ارتش چین مورد استقبال قرار گرفت.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط اداره روابط بین الملل ارتش پاکستان،ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان با ژنرال هان ویگو فرمانده ارتش آزادی بخش چین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار،دو طرف در خصوص مناسبات مشترک دوجانبه به خصوص درباره پروژه در حال انجام CPEC  و مسائل امنیتی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال هان ویگو در این دیدار با تعریف و تمجید از نقش پاکستان برای مقابله با تروریسم و برقراری امنیت منطقه،خواهان استفاده از تجربیات و مهارت های نظامیان ارتش پاکستان شد.

وی همچنین از زحمات ارتش پاکستان برای برقراری امنیت پروژه CPEC تقدیر و تشکر به عمل آورد و خواستار افزایش روابط دوجانبه در زمینه های مختلف شد.

ژنرال قمر جاوید باجوا نیز در این دیدار گفت:شرایط برای ارتقای سطح روابط دوجانبه مهیاست و رابطه مشترک میان نیروهای ارتش دو کشور از سابقه های تاریخی برخوردار است.

بر اساس اعلام اداره روابط بین الملل ارتش پاکستان،ژنرال قمر جاوید باجوا با ژنرال ژانگ یوژیا معاون رئیس کمیته نظامی مرکزی نیز دیدار خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1