خبر فوری

 
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با مقامات کشورهای مختلف در بازدید از نمایشگاه بین المللی دفاع کراچی
کد خبر :330321636

20:23 1401/08/25


برچسب ها : ایتالیا, بازدید, بحرین, دیدار, زیمبابوه, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, لیبی, نمایشگاه بین المللی, نمایشگاه دفاعی ایده های 2022,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان طی بازدید از نمایشگاه و سمینار بین المللی دفاع در کراچی با مقامات ارشد حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفتگو کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان طی بازدید از نمایشگاه و سمینار بین المللی دفاع در کراچی با مقامات ارشد حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس جزئیات به دست آمده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا با نمایندگان کشورهای مختلف از جمله بحرین، ایتالیا، سریلانکا، لیبی، زیمبابوه و امارات بصورت جداگانه دیدارهای جداگانه ای را ترتیب داد.

پس از این نشست ها، فرمانده ارتش پاکستان ضمن بازدید از پادگان ملیر توسط سپهبد محمد سعید فرمانده ارتش کراچی مورد استقبال قرار گرفت و به رسم یادبود تاج گلی را در مزار شهدای این پادگان نهاد.

ژنرال قمر جاوید باجوا در سخنرانی خداحافظی خود از افسران و سربازان این پادگان به دلیل حرفه ای بودن و انجام وظیفه تقدیر و تشکر کرد و از تلاش‌های بی‌وقفه، امداد و نجات ارتش پاکستان در راستای کمک به مردم سیل زده قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1