خبر فوری

 
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با مقامات مختلف بحرین در سفر به این کشور
کد خبر :633162977

12:25 1399/10/19


برچسب ها : پاکستان و بحرین, ژنرال قمر جاوید باجوا, سلمان بن حماد بن عیسی آل خلیفه, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, ولیعهد بحرین,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان که در بحرین به سر می برد با مقامات مختلف سیاسی و نظامی این کشور به دیدار و رایزنی پرداخت.


منامه: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان که در بحرین به سر می برد با مقامات مختلف سیاسی و نظامی این کشور به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان که در سفری سه روزه به بحرین رفته است با شاهزاده سلمان بن حماد آل خلیفه ولیعهد و نخست وزیر این کشور دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد_منامه و دیگر موضوعات مهم منطقه و بین الملل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا علاوه بر این با فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین نیز دیدار و با وی در زمینه موضوعات مختلف مورد علاقه و تقویت مناسبات دوجانبه پاکستان و بحرین در زمینه های نظامی و دفاعی به رایزنی پرداخت.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان ابراز داشت: در جریان سفر فرمانده ارتش پاکستان مقامات بحرینی نسبت به روابط ویژه با پاکستان اذعان داشته و بر ضرورت ادامه همکاری در جهت تقویت مناسبات دو کشور برادر و دوست تاکید نمودند.

ژنرال قمر جاوید باجوا همچنین از مراسم اختتامیه رزمایش مشترک نظامی پاکستان و بحرین در اردوگاه ساخیر نیز بازدید به عمل آورد و ضمن تمجید از معیارهای آموزشی گفت: این رزمایش مشترک نشان دهنده تلاش های مشترک دو کشور در امر مقابله با تروریسم است.

ارسال نظر

 
1