خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس دادگاه عالی کل پاکستان
کد خبر :1115273859

20:57 1397/06/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, ثاقب نثار, دادگاه عالی پاکستان, ساخت سد, عمران خان, قمر جاوید باجوا,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان، امروز با حضور در دفتر دادگاه عالی پاکستان با قاضی ثاقب نثار رئیس این دادگاه دیدار نمود.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس نیوز،ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان، امروز با حضور در دفتر دادگاه عالی پاکستان با قاضی ثاقب نثار رئیس این دادگاه دیدار نمود.

طبق بیانیه اداره روابط بین الملل ارتش پاکستان،فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با ثاقب نثار،یک چک به مبلغ یک میلیارد و 5 میلیون و 900 هزار روپیه را به عنوان کمک برای ساخت سد در پاکستان به وی اعطا نمود.

فرمانده ارتش پاکستان پس از اعطای این چک،خطاب به ثاقب نثار گفت:ارتش پاکستان به فعالیت های خود برای مرمت و پیشرفت پاکستان ادامه خواهد داد.

همچنین وی یک نامه به رئیس دادگاه عالی پاکستان ارائه داد،در این نامه جزئیات مبالغ جمع آوری شده برای کمک به ساخت سد نوشته شده است.

در متن این نامه نوشته شده است که در کل مبلغ یک میلیارد و 5 میلیون و 900 هزار روپیه برای کمک به ساخت سد جمع آوری شده است و کل این مبلغ تحویل رئیس دادگاه عالی میگردد.

علاوه بر مبلغ جمع آوری شده،افسران عالی رتبه ارتش حقوق 2 روز خود را و دیگر کارمندان نیز حقوق یک روز خود را برای کمک به ساخت سد اعطا کرده اند.

چند روز قبل،عمران خان نخست وزیر پاکستان با مخاطب قرار دادن شهروندان پاکستانی مقیم آمریکا و کشورهای اروپایی از آنان درخواست کمک برای ساخت سد را نموده است،وی گفت:هرکدام از شهروندان پاکستانی مقیم کشورهای اروپایی حداقل مبلغ 1000 دلار یا بیشتر را برای ساخت سد کمک نمایند.

پس از این بیانیه عمران خان،علاوه بر شهروندان پاکستانی مقیم خارج،بازیگران مختلف سینما و بازیکنان کریکت و دیگر تجار بزرگ پاکستان برای کمک به ساخت سد اعلام آمادگی نموده اند. 

ارسال نظر

 
1