خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده ارتش آزادی بخش مردمی چین با رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان
کد خبر :247284484

19:07 1398/03/28


برچسب ها : ارتش, پاکستان, چین,

ژنرال هین ویگیو کاجی فرمانده ارتش آزادی بخش مردمی چین به همراه هیئتی از افسران ارتش با دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان در کاخ ریاست جمهوری دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، ژنرال هین ویگیو کاجی فرمانده ارتش آزادی بخش مردمی چین به همراه هیئتی از افسران ارتش با دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان در کاخ ریاست جمهوری دیدار کرد.
دکتر عارف علوی طی این دیدار پس از اظهار مصمم بودن پاکستان در زمینه افزایش و توسعه روابط میان دو کشور پاکستان و چین در بخش های متعدد، روابط اقتصادی و دفاعی دو جانب را برای برپایی امنیت و استحکام منطقه حائز اهمیت بسزایی شمرد و بر ضرورت همکاری های مشترک پاکستان_چین در زمینه ضد تروریسم تاکید ورزید. پاکستان به حمایت های چین از پاکستان در رابطه با مسائل کشمیر، امنیت ملی و یکپارچگی منطقه ای اهمیت می‌دهد. وی همچنین با ابراز اطمینان از پیشرفت پروژه های درحال جریان تحت پروژه راهداری چین در پاکستان بیان کرد که حفاظت از جان شهروندان چینی در پاکستان از اولویت های پاکستان است.
 

 

 
دکتر عارف علوی همچنین قبل از این، نشان افتخار نظامی نیز به فرمانده ارتش مردمی چین اهدا کرد.
قابل ذکر است فرمانده ارتش مردمی چین روز گذشته با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان نیز ملاقاتی داشته است.
 
خبر تکمیلی:
فرمانده ارتش مردمی چین پس از دیدار با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان و دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان، با حضور در کاخ نخست وزیر، با عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار، پرویز ختک وزیر دفاع پاکستان حضور داشت.

ارسال نظر

 
1