خبر فوری

 
 
دیدار فرماند نیروی زمینی ارتش قطر با ارتشبد قمر جاوید باجوا
کد خبر :223917440

16:14 1399/12/13


برچسب ها : پاکستان و قطر, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان,

سرلشکر سعید حسن محمد الخیرین فرمانده نیروی زمینی سلطنتی قطر با حضور در ستاد فرماندهی مرکزی ارتش پاکستان، با ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سرلشکر سعید حسن محمد الخیرین فرمانده نیروی زمینی سلطنتی قطر با حضور در ستاد فرماندهی مرکزی ارتش پاکستان، با ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

وی با حضور در ستاد فرماندهی مرکزی، پس از حضور بر مزار شهدای پاکستان و ادای احترام با قرار دادن دسته گل، توسط رژه افتخاری مورد استقبال قرار گرفت. براساس گزارش، طی دیدار، در خصوص امور مورد علاقه و تاکتیکی دوجانبه، وضعیت امنیتی منطقه، صلح افغانستان، همکاری های دوطرفه در زمینه امور دفاعی و امنیتی گفتگو صورت گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سلطنتی قطر ضمن قدردانی از تلاش های ارتش پاکستان برای صلح منطقه ای، بار دیگر تاکید کرد که روابط دوطرفه بین پاکستان و قطر مشترک است که با گذشت زمان به روابط سودمند متقابل تبدیل می شوند. گفتنی است فرمانده ارتش پاکستان ضمن تشکر از مهمان، ابراز داشت که پاکستان برای روابط برادرانه خود با یک دوست آزموده شده در زمان خود ارزش قائل است.

ارسال نظر

 
1