خبر فوری

 
 
دیدار عمران خان نخست وزیر پاکستان با تجار آمریکایی و پیشنهاد سرمایه‌گذاری در پاکستان
کد خبر :961328955

15:47 1398/04/30


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, تجار, سرمایه گذاری, عمران خان,

عمران خان در صدر هیئت بلند پایه ای صبح امروز با ورود به پایتخت ایالات متحده آمریکا مورد استقبال گرم جامعه پاکستانی مقیم آمریکا و مقامات این کشور قرار گرفت. وی در بدو آغاز سفر 3 روزه خود، با جمعی از تجار آمریکایی به سرپرستی جاوید انور دیدار و گفتگو نمود.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز، عمران خان در صدر هیئت بلند پایه ای صبح امروز با ورود به پایتخت ایالات متحده آمریکا مورد استقبال گرم جامعه پاکستانی مقیم آمریکا و مقامات این کشور قرار گرفت. وی در بدو آغاز سفر 3 روزه خود، با جمعی از تجار آمریکایی به سرپرستی جاوید انور دیدار و آنها را برای سرمایه گذاری در پاکستان ترغیب و تشویق نمود. جاوید انور یکی از اعضای موثر حزب دموکرات آمریکایی است که نقش مهمی را در زمینه تشکیل کنگره پاکستان کاکس ایفا نموده است. از طرفی طاهر جاوید یکی از افسران ارشد حزب دموکرات و تجار پاکستانی مقیم تگزاس با حضور در سفارتخانه پاکستان با عمران خان دیدار کرد. سرمایه گذاران در این دیدار با تعریف از وضعیت بهتر امنیتی پاکستان، علاقه خود برای سرمایه گذاری در بخش های متعدد من جمله گردشگری و انرژی را ابراز داشتند.


گفته می‌شود که عمران خان فردا دوشنبه (22 ژوئیه) پس از دیدار سه ساعته خود با ترامپ در کاخ سفید، در دو نشست و صرف ناهار به همراه تیم ریاست جمهوری آمریکا شرکت خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر

 
1