خبر فوری

 
دیدار عمران خان با سفیر چین
کد خبر :717179591

17:55 1397/11/26


برچسب ها : پاکستان, چین, سفیر چین, عمران خان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با سفیر چین در اسلام آباد دیدار کرد. در این دیدار سفیر چین رضایت عمران خان نخست وزیر پاکستان را در زمینه پروژه (CPEC) جلب کرد.


 

به گزارش راز نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان با سفیر چین در اسلام آباد دیدار کرد. در این دیدار سفیر چین در مورد پروژه (CPEC) رضایت عمران خان را جلب کرد.

طی این دیدار عمران خان اظهار کرد: پاکستان و چین دوستان نزدیک و شرکای قوی به حساب می آیند. پاکستان هم مانند چین خواهان ارتقا زندگی مردم است. با همکاری در پروژه (CPEC) راهای جدیدی در حال گشوده شدن است.

پس از این دیدار سفیر چین اظهار داشت: این دیدار بسیار مفید بود. مواضع و پیشنهاد های عمران خان قابل تامل هستند. ایجاد فرصت های تجاری آسان، پاکستان سبز، گسترش اقتصاد از اقدامات ارزشمند عمران خان به حساب می آیند. اقدامات عالی برای جذب سرمایه گذاران به پاکستان توسط عمران خان انجام شده است. پاکستان برای افزایش صادرات در حال کوشش است. رهبران چین و تجار و مردم از بصیرت عمران خان تعریف می کنند. ما معتقدیم که تحت رهبری عمران خان پاکستان پیشرفت خواهد کرد. وی در آخر افزود: ما به عنوان یک شریک قوی به همکاری خود با پاکستان ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1