خبر فوری

 
دیدار علی سفیر معین پاکستان در صربستان با دکتر عارف علوی در اسلام آباد
کد خبر :577222003

16:45 1401/08/24


برچسب ها : اتاق بازرگانی, اسلام آباد, پاکستان و صربستان, دکتر عارف علوی, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان در صربستان, همکاری دوجانبه,

علی حیدر الطاف سفیر معین پاکستان در صربستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | علی حیدر الطاف سفیر معین پاکستان در صربستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر عارف علوی بر ضرورت گسترش حجم تجارتی میان پاکستان و صربستان تاکید کرد و گفت: فرصت های زیادی برای همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف از جمله صنعت و تجارت، انرژی های تجدیدپذیر وجود دارد.

وی همچنین افتتاح نمایندگی صربستان در اسلام آباد را عاملی برای توسعه روابط دوجانبه خواند و افزود: برای بهره برداری کامل از ظرفیت همکاری های تجاری و اقتصادی بین پاکستان و صربستان، نیاز به ارتقای فعالیت های تجاری میان دو کشور می باشد.

دکتر عارف علوی خطاب به علی حیدر الطاف اذعان کرد: سفیر معرفی شده بایستی نقش خود را در زمینه ایجاد پیوندهای تجاری و افزایش همکاری بین اتاق های بازرگانی، توسعه دیدارهای دوجانبه، گسترش روابط هر دو کشور در زمینه های آموزش عالی و فنی، فناوری اطلاعات و فرهنگ، ایفا کند.

وی در پایان این نشست تصدی سمت سفیر معین پاکستان در صربستان را به علی حیدر الطاف تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سفیر معین شده تمام تلاش خود را در جهت توسعه روابط تجاری و دوجانبه میان دو کشور، توسعه خواهد بخشید.

 

 

ارسال نظر

 
1