خبر فوری

 
 
دیدار عضو گروه تکفیری عبدالحمید خالد با معاویه اعظم عضو مجلس ایالت پنجاب
کد خبر :493008880

19:18 1397/11/07


برچسب ها : پنجاب, تروریست, تروریسم, سپاه صحابه, گروه تکفیری,

عبد الحمید خالد عضو فعال گروه تکفیری پس از آزادی از زندان با معاویه اعظم دیدار و در رابطه با مسائل مختلفی با وی به گفت و گو پرداخت .


 

به گزارش راز نیوز، عبد الحمید خالد پس از 4 سال حبس تبرئه شده و از زندان آزاد شد. وی طی دیدار با معاویه اعظم عضو فعال مجلس ایالت پنجاب و سپاه صحابه در رابطه با موضوعات مختلفی گفتوگو کرد. در این گفتو گو عبد الحمید خالد عضو گروه های تکفیری به دلیل لغو شدن مجوز اسلحه به معاویه اعظم شکایت کرد.
معاویه اعظم نیز در ابراز بیانات خود در کنفرانس مطبوعاتی گفت : پس گرفتن اسلحه از شخصیت مهم و مذهبی منطقه بهکر ایالت پنجاب عبد الحمید خالد و لغو کردن مجوز همراه داشتن اسلحه وی از سوی دولت، نشان دهنده بی اعتنایی دولت نسبت به موضع حساس این شخصیت است. وی با ابراز این امر که برای بازپس گیری این حق برای عبدالحمید خالد اعتراض خواهم کرد گفت : برای جلوگیری از حادثه ناگوار، باید به این شخصیت مهم امنیت داده شود.
وی افزود، به دلیل حادثه ساهیوال، وجهه پاکستان در دنیا خراب شده است. اگر شخص ذیشان که در این حادثه به قتل رسیده مجرم بود، باید در دادگاه محکوم می شد.

براساس گزارش خبرگزاری نوای وقت پاکستان، دولت ایالت پنجاب مجوز اسلحه 16 تن از افراد گروه های تکفیری تروریستی که نامشان در لیست سیاه و ممنوع الخروج ذکر شده است را لغو کرد. گفتنی است این مورد به دستور معاون رئیس پلیس ایالت پنجاب و سازمان مبارزه با تروریسم این ایالت اجرایی شده است.

ارسال نظر

 
1