خبر فوری

 
 
دیدار عضو مجلس عوام انگلیس و سرکنسول افتخاری مولداوی با رئیس مجلس ایالت پنجاب
کد خبر :491107964

14:29 1400/10/03


برچسب ها : پاکستان و انگلستان, پاکستان و مولداوی, پنجاب, چودری پرویز الهی, دیدار, رئیس مجلس ایالتی پنجاب, سرکنسول افتخاری مولداوی, عضو مجلس عوام انگلیس, لاهور,

انعم قیصر عضو مجلس عوام انگلیس و میا محمود احسن سرکنسول افتخاری مولداوی با چودری پرویز الهی رئیس مجلس ایالت پنجاب و رهبر ارشد حزب مسلم لیگ ق دیدار و گفتگو کردند.


لاهور: به گزارش راز نیوز | انعم قیصر عضو مجلس عوام انگلیس و میا محمود احسن سرکنسول افتخاری مولداوی با چودری پرویز الهی رئیس مجلس ایالت پنجاب و رهبر ارشد حزب مسلم لیگ ق دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار طرف ها در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله تداوم دموکراسی در پاکستان و اوضاع منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس مجلس ایالت پنجاب طی این دیدار گفت: پاکستان برای افغانستان نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی را برگزار کرده و اولین قدم را برای ایجاد امنیت در منطقه برداشته است. اکنون جامعه بین المللی باید نقش خود را ایفا کند.

عضو مجلس عوام انگلیس نیز طی این دیدار گفت: پاکستان به عنوان یک قدرت اقتصادی نوظهر در حال پدیدار شدن بوده و کشوری زیبا و صلح دوست می باشد.

عضو مجلس عوام انگلیس و سرکنسول افتخاری مولداوی همچنین طی این دیدار از رئیس مجلس ایالت پنجاب به دلیل راه اندازی اورژانس امداد و نجات 122، تحصیل رایگان تا مقطع کارشناسی ارشد و اختصاص بورسیه برای دانشجویان و غیره در مدت زمان مسئولیتش، تقدیر کردند.

ارسال نظر

 
1