خبر فوری

 
 
دیدار طیب اردوغان با هیئت اعراب عضو پارلمان رژیم صهیونیستی
کد خبر :1215082668

21:31 1397/11/14


برچسب ها : اسرائیل, ترکیه, رژیم صهیونیستی, فلسطین,

طیب اردوغان طی دیدار با هیئت اعراب عضو پارلمان رژیم صهیونیستی گفت : من حتی یک قدم از موضع خود برای آزادی فلسطین عقب نشینی نخواهم کرد .


 

به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی پاکستان ، باوجود سکوت بسیاری از کشورهای اسلامی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، ترکیه نیز گاهی با جرأت تمام بیانیه ای در این خصوص منتشر می کند. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در دیدار با هیئت عربی اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی گفت : "من برای آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی حتی یک دقیقه عقب نشینی نخواهم کرد و هر اقدامی که بتوانم در این زمینه را اجرایی خواهم کرد. من از موضع خود در رابطه با فلسطین در هیچ زمانی عقب نشینی نخواهم کرد."
براساس جزئیات به دست آمده ، چنین بیانیه های ترکیه موجب عصبانیت نتانیاهو از وی و گفتن جمله ' اردوغان دیکتاتور علیه یهود است' شده بود.
براساس جزئیات به دست آمده ،  اردوغان در ادامه صحبت با اعراب اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی گفت :" نخستین هدف من در منطقه برقراری امنیت است، و این هدف بدون آزادی فلسطین محقق نخواهد شد. من از شما که نمایندگان عرب و انتقال دهندگان امید اعراب در پارلمان اسرائیل هستید سپاس گذارم."

ارسال نظر

 
1