خبر فوری

 
دیدار شیخ نهیان بن مبارک وزیر فرهنگ و توسعه امارات با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :2086910539

14:57 1398/10/06


برچسب ها : امارات متحده عربی, پاکستان, پاکستان و امارات متحده عربی, پاکستان و عربستان سعودی, ولیعهد عربستان,

شیخ نهیان بن مبارک وزیر فرهنگ و توسعه امارات متحده عربی در دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان به گفتگو در رابطه با مسائل دوجانبه پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ نهیان بن مبارک وزیر فرهنگ و توسعه امارات متحده عربی در دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان به گفتگو در رابطه با مسائل دوجانبه پرداخت. گفتنی است طرفین در این دیدار به توافق درخصوص توسعه مناسبات دوجانبه نیز پرداختند.

ناگفته نماند روز گذشته دیداری میان فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی و نخست وزیر پاکستان نیز انجام گرفته بود. عمران خان در این دیدار با استقبال از روابط اقتصادی دوجانبه، ابراز داشت که امیدواریم تیم عربستان با سفر خود به پاکستان در بخش های بهداشت و گردشگری نیز سرمایه گذاری خواهد نمود. وی همچنین افزود، از سرمایه گذاری عربستان در زمینه انرژی تجدید پذیر و دارو سازی نیز استقبال می کنیم.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در ادامه گفتگوی نخست وزیر پاکستان با ابلاغ پیام های شاه سلمان و محمد بن سلمان ابراز داشت که عربستان سعودی در برهه های حساس و دشوار در کنار پاکستان خواهد ایستاد  و از هیچگونه کمکی در قبال این کشور دریغ نخواهد ورزید.

ارسال نظر

 
1