خبر فوری

 
 
دیدار شهباز شریف با مقامات کشورهای اسپانیا، نیجر، استونی، کویت و بحرین پیرامون تغییرات اقلیمی
کد خبر :1487161329

16:19 1401/08/17


برچسب ها : اسپانیا, پاکستان و اسپانیا, پاکستان و بحرین, پاکستان و نیجر, پاکستان و کویت, دیدار, روابط دوجانبه, سازمان ملل متحد, شهباز شریف, مصر, همکاری دوجانبه,

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان طی سفر به مصر برای شرکت در کنفرانس سازمان ملل متحد در خصوص چارچوب تغییر اقلیمی با سران کشورهای اسپانیا، نیجر، استونی، کویت و بحرین به طور جداگانه دیدار کرد.


 

شرم الشیخ: به گزارش راز نیوز | شهباز شریف نخست وزیر پاکستان طی سفر به مصر برای شرکت در کنفرانس سازمان ملل متحد در خصوص چارچوب تغییر اقلیمی با سران کشورهای اسپانیا، نیجر، استونی، کویت و بحرین به طور جداگانه دیدار کرد که در آن موضوعات مختلف از جمله روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدارها، محمد شهباز شریف از جدیت و عزم همه کشورها درخصوص مبارزه با اثرات تغییرات آب و هوایی قدردانی کرد، همچنین مخاطبین خود را از ویرانی های سیل اخیر در پاکستان و آسیب دیدگی 33 میلیون شهروند آگاه نمود و گفت: چنانچه تخریب اثرات اقلیمی همچنان ادامه یابد، هیچ کشوری از عواقب آن در امان نخواهد ماند.

وی کمک های بشردوستانه به سیل زدگان در پاکستان را اقدامی مؤثر خواند و افزود: بر اثر ویرانی های به بار آمده، بودجه ای به مبلغ 18 هزار میلیارد روپیه جهت عرضه رایگان بذر و اعطای وام کشاورزی بدون بهره به کشاورزان تعلق می گیرد تا بتوانند روی پای خود بایستند.

ارسال نظر

 
1