خبر فوری

 
دیدار شاه محمود قریشی با همتای نروژی خود در ابوظبی
کد خبر :1934143514

19:53 1397/08/27


برچسب ها : پاکستان, نروژ,

وزیر امور خارجه پاکستان شاه‌ محمود قریشی شرکت های نروژی را برای سرمایه گذاری در زمینه های انرژی جایگزین، آب، شیلات، بنادر و حمل و نقل در پاکستان دعوت کرد.


وزیر امور خارجه پاکستان شاه‌ محمود قریشی شرکت های نروژی را برای سرمایه گذاری در زمینه های انرژی جایگزین، آب، شیلات، بنادر و حمل و نقل در پاکستان دعوت کرد. طبق بیانیه صادر شده از سوی دفتر وزارت خارجه پاکستان ، شاه محمود قریشی شرکت های نروژی را در دیدار با همتای نروژی خود در اجلاس برگزار شده در ابوظبی، دعوت به سرمایه گذاری در پاکستان کرد. وزیر خارجه پاکستان در این دیدار بر شرکت های نروژی تاکید کرد که از مدل کسب و کار موفق تیلی نار تقلید کنند. با اشاره به پیشرفت مثبت روابط دوجانبه، دوطرف طی این دیدار بر افزایش روابط تجاری،سیاسی، اقتصادی، سرمایه گذاری، آموزش و فرهنگی تاکید و آرزوی پیشرفت روابط دوجانبه در این زمینه ها را کردند.

دوطرف با تعریف از اقدامات و فعالیت های برادران پاکستانی در شرکت های نروژی افزودند، نه تنها این افراد پاکستانی حکم پل در روابط دو کشور را دارند بلکه باعث افزایش روابط مردمی دو کشور نیز می شوند. طی این دیدار دو طرف در رابطه با وضعیت امنیتی افغانستان نیز تبادل نظر کردند. وزیر خارجه نروژی، وزیر امور خارجه پاکستان را به سفر نروژ نیز دعوت کرد.

ارسال نظر

 
1