خبر فوری

 
دیدار شاه محمود قریشی با معاون نخست وزیر بحرین در منامه
کد خبر :1079162142

17:40 1400/05/06


برچسب ها : FATF, پاکستان و بحرین, روابط دوجانبه, شاه محمود قریشی, معاون نخست وزیر بحرین, منامه, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه پاکستان, ویروس کرونا,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در روز چهارشنبه با شیخ محمد بن مبارک الخلیفه معاون نخست وزیر بحرین در منامه دیدار کرد.


 

منامه : به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در روز چهارشنبه با شیخ محمد بن مبارک الخلیفه معاون نخست وزیر بحرین در منامه دیدار کرد.

به گفته دفتر وزارت خارجه پاکستان در این دیدار، در این دیدار ، مسائل مهم منطقه ای و جهانی از جمله روابط دوجانبه و ارتقای همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طی این دیدار شاه محمود قریشی گفت: پاکستان متعهد است که همکاری های دوجانبه با بحرین را در زمینه های اقتصادی ، تجاری و منافع متقابل ارتقا دهد. همچنین پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با بحرین قائل است و روابط پاکستان و بحرین بر اساس ارزشهای مشترک مذهبی ، فرهنگی و تاریخی است.

وی افزود: پاکستان دستور کار اولویت های اقتصادی خود را بر اساس چشم انداز عمران خان نخست وزیر پاکستان دنبال می کند و ما از حمایت های بحرین در موضوع FATF بسیار سپاسگزاریم. همچنین وزیر امور خارجه پاکستان از رهبری بحرین برای مراقبت های ویژه از پاکستانی های مقیم بحرین در زمان شیوع کرونا تشکر کرد.

وی ادامه داد: کمیسیون وزارتی پاکستان و بحرین اهمیت زیادی برای روابط دو جانبه میان دو کشور قائل است.

همچنین معاون نخست وزیر بحرین پیام حسن نیت خود را برای نخست وزیر و مردم پاکستان منتقل کرد و گفت: پاکستانی های مقیم بحرین نقش مهمی در ساخت و توسعه بحرین دارند.

ارسال نظر

 
1