خبر فوری

 
 
دیدار شاه محمود قریشی با شیخ محمد الرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قطر
کد خبر :1690189977

11:20 1400/03/29


برچسب ها : پاکستان و قطر, شاه محمود قریشی, مجمع دیپلماسی آنتالیا, محمد بن عبدالرحمن الثانی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه قطر,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه دیدار با همتایان مختلف خود در حاشیه نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا با شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قطر دیدار نمود.


آنتالیا: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه دیدار با همتایان مختلف خود در حاشیه نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا با شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قطر دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار دو طرف به موضوعات مختلف مورد علاقه منطقه ای و بین المللی پرداخته و بر لزوم گسترش سطح همکاری های دوجانبه در جهت تقویت مناسبات دو کشور تاکید ورزیدند.

وزرای امور خارجه پاکستان و قطر در این دیدار در زمینه امور مختلف مربوط به روند صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند و در خصوص تداوم رایزنی و همکاری در جهت پیشبرد صلح افغانستان توافق نمودند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با اذعان به نقش کلیدی قطر در روند صلح افغانستان و پیشبرد آن به سوی مذاکرات نتیجه بخش بار دیگر بر تداوم حمایت های اسلام آباد از روند صلح و انجام مذاکرات بین الافغان تاکید ورزید.

وی افزود: پاکستان و قطر از روابط دوستانه و نزدیک در زمینه ها و ابعاد مختلف از جمله در امور تجاری، دفاعی، روابط ملت ها و فرهنگی بر اساس اعتماد و تفاهم متقابل برخوردار هستد.

ارسال نظر

 
1