خبر فوری

 
دیدار شاه محمود قریشی با سلمان الخلیفه ولیعهد بحرین
کد خبر :241221125

10:32 1400/05/08


برچسب ها : پاکستان و بحرین, سلمان بن حماد بن عیسی آل خلیفه, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, ولیعهد بحرین,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که در سفری دو روزه به بحرین سفر کرده است روز پنجشنبه با سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه ولیعهد این کشور دیدار نمود.


منامه: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که در سفری دو روزه به بحرین سفر کرده است روز پنجشنبه با سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه ولیعهد این کشور دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار دو طرف پیرامون مناسبات مختلف دوجانبه میان اسلام آباد و منامه، وضعیت رفاهی شهروندان پاکستانی مقیم بحرین و دیگر موضوعات منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار بر عهده گرفتن مقام نخست وزیری بحرین را به سلمان بن حمد آل خلیفه تبریک گفت و افزود: سفر نخست وزیر پاکستان در سال 2019 به توسعه بیش از پیش مناسبات و روابط دو کشور منجر گردید.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: پاکستان در حال حاضر سیاست توسعه اقتصادی را در پیش گرفته است و ما خواهان توسعه سطح روابط اقتصادی و تجاری با پادشاهی بحرین هستیم.

سلمان بن حمد ولیعهد بحرین نیز در جریان این دیدار از نقش جامعه شهروندان پاکستانی مقیم بحرین در توسعه اقتصادی این کشور و همچنین از همکاری های پاکستان در جهت رشد مهارت ها و توانایی های بحرین در زمینه های دفاعی و امنیت تمجید نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان در پایان این دیدار به نیابت از عمران خان نخست وزیر از ولیعهد بحرین برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1