خبر فوری

 
 
دیدار سید محمد علی حسینی با وزیر حقوق و دادگستری پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :7847631

18:21 1401/04/13


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایران, روابط دوجانبه, سفیر ایران در پاکستان, سید محمد علی حسینی, سیستم قضایی, همکاری دوجانبه, وزیر حقوق و دادگستری,

سید محمد علی حسینی سفیر ایران در پاکستان با سناتور اعظم تارر وزیر حقوق و دادگستری پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سید محمد علی حسینی سفیر ایران در پاکستان با سناتور اعظم تارر وزیر حقوق و دادگستری پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد همچنین در این دیدار موضوعات مورد علاقه و توسعه بیشتر روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، سفیر ایران به سناتور اعظم تارر به دلیل تصدی مسئولیت وزارت حقوق و دادگستری تبریک گفت و با بیان اینکه امیدواریم روابط با پاکستان در زمینه‌های مختلف ارتقا یابد، افزود: روابط دو کشور در همه زمینه‌ها مطلوب است اما بایستی این روابط را بیش از پیش ارتقا دهیم.

سید محمد علی حسینی با ابراز تمایل درخصوص افزایش همکاری‌های دو کشور در حوزه حقوقی گفت: باید از تجربیات یکدیگر بهره ببریم، وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که رئیس قوه قضائیه ایران برای افزایش کمک ها در حوزه حقوقی، به پاکستان دعوت شود و همچنین پاکستان به ایران در اصلاح قانون مدنی کمک کند و تفاهم نامه هایی در این زمینه امضا شود.

در همین حال، سناتور اعظم تارر بیان کرد: من و دولتم از صمیم قلب خواهان بهترین روابط با ایران هستیم، ما از پیشنهادات شما در زمینه کمک های حقوقی استقبال می کنیم و هر کاری که ممکن است برای بهبود هر دو کشور و مردم خود انجام خواهیم داد.

سفیر ایران گفت: سخنان شما بسیار زیباست و شما از قوه قضاییه ما استقبال کردید که این امر باعث تقویت بیشتر روابط بین دو کشور خواهد شد و ما قصد داریم همکاری ها را در همه زمینه ها ارتقا دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه پاکستان همیشه از ایران حمایت کرده است، افزود: روابط ما با پاکستان سرمایه ای برای کشور ایران است، پاکستان بهترین همسایه ماست همچنین رهبر ایران از پاکستان در موضوع کشمیر حمایت می کند و خواهان تقویت بیشتر روابط با پاکستان است.

ارسال نظر

 
1