خبر فوری

 
 
دیدار سپهبد ارتش ژاپن با رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش پاکستان
کد خبر :2054337711

20:33 1397/11/30


برچسب ها : ارتش, پاکستان, ژاپن, نیروی هوایی,

سپهبد تاکاشی موتومتس امروز با حضور در دفتر مرکزی نیروی هوایی ارتش پاکستان با رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.


 

به گزارش راز نیوز، سپهبد و معاون رئیس ستاد نیروهای دفاعی ارتش ژاپن، ژنرال تاکاشی موتومتس امروز با حضور در دفتر مرکزی نیروی هوایی ارتش پاکستان با رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
طی حضور سپهبد ارتش ژاپن در دفتر مرکزی نیروی هوایی ارتش پاکستان، وی مورد استقبال گرم رئیس نیروی هوایی ارتش پاکستان مجاهد انور خان و احترام نظامی قرار گرفت. گفتنی است در این دیدار دو طرف در رابطه با افزایش استعداد های نیروها و منافع ملی به گفتوگو پرداخته و سپهبد ژاپن استعداد ها و صلاحیت های نیروی هوایی ارتش پاکستان را مورد قدردانی قرار داد. مجاهد انور نیز وی را از پروژه های خودکفایی ارتش و نیروی هوایی پاکستان آگاه ساخت.
لازم به ذکر است که در این دیدار دو طرف با تاکید بر لزوم ارتقاء روابط و همکاری های دوجانبه ابراز داشتند که همکاری موجب گسترش روابط نیروهای هوایی دو کشور خواهد شد. ناگفته نماند که طی 7 سال گذشته، این نخستین سفر یکی از مقامات نظامی ژاپن به کشور پاکستان است.

ارسال نظر

 
1