خبر فوری

 
دیدار سفیر کویت با دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج
کد خبر :2070001487

14:10 1399/11/24


برچسب ها : پاکستان و کویت, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج از کشور, سفیر کویت در پاکستان, سید ذوالفقار عباس بخاری, شهروندان پاکستانی, ویروس کرونا,

سفیر کویت در اسلام آباد و دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه پاکستان و کویت به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر کویت در اسلام آباد و دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه پاکستان و کویت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شدهف نواف عبدالعزیز العنزی سفیر کویت در اسلام آباد با سید ذوالفقار عباس بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف مورد علاقه و دیگر مسائل منطقه ای و بین المللی و همچنین مسائل پیش روی شهروندان پاکستانی مقیم کویت رایزنی نمودند.

سید ذوالفقار عباس بخاری در این دیدار به تشریح مشکلات شهروندان پاکستانی مقیم کویت در پی شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های رفت و آمد و مسافرت پرداخت و خواستار توجه دولت کویت و همکاری در جهت حل این مسائل شد.

 

ارسال نظر

 
1