خبر فوری

 
 
دیدار سفیر کوبا با وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه دولت فدرال پاکستان
کد خبر :192786942

13:33 1399/10/18


برچسب ها : پاکستان و کوبا, سفیر کوبا, شبلی فراز, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

گبریل تیل کیپوت سفیر کوبا در اسلام آباد در پایان ماموریت خود با سناتور شبلی فراز وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| گبریل تیل کیپوت سفیر کوبا در اسلام آباد در پایان ماموریت خود با سناتور شبلی فراز وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان پاکستان و کوبا و گسترش همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف به بحث و رایزنی پرداختند.

مقامات پاکستان و کوبا همچنین در زمینه اقدامات مشترک در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا و ریشه کن کردن آن به گفتگو پرداختند.

سناتور شبلی فراز وزیر امور اطلاع رسانی دولت پاکستان در این دیدار ضمن تاکید بر همکاری میان دو کشور در بخش فرهنگی ابراز داشت: پاکستان میراث گاه تاریخ و فرهنگ بزرگ و متنوع است که می تواند به همکاری دو طرفه در امر فرهنگ و رسانه کمک نماید.

وی با اشاره به مناسبات دوستانه میان اسلام آباد و هاوانا، از اعطای بورسیه پزشکی توسط دولت کوبا به دانشجویان مناطق زلزله زده در زمین لرزه سال 2005 میلادی پاکستان تقدیر کرد و گفت: تعداد زیادی از دانشجویان پاکستانی از این بورسیه بهره مند شدند.

وزیر دولت پاکستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مردم کوبا ملتی با همت و پشتکار هستند که سوابق بسیار خوبی در امر ورزش، موسیقی و پزشکی را برای کشور خود رقم زدند.

وی در پایان برای سفیر کوبا در مسئولیت های آتی وی آرزوی موفقیت و سلامتی نمود و گفت: امیدوارم خاطرات خوبی از زمان حضور خود در پاکستان را با خود به همراه ببرید.

گبریل تیل کیپوت سفیر کوبا نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تفکرات خوب طرف پاکستانی نسبت به مردم کوبا بر ضرورت اجرای توافقنامه های همکاری در بخش های مختلف در جهت منافع ملت های دو کشور تاکید نمود.

 

ارسال نظر

 
1