خبر فوری

 
 
دیدار سفیر کوبا با فواد چودهری در دفتر وزارت رسانه فدرال پاکستان
کد خبر :745322130

15:06 1400/05/19


برچسب ها : پاکستان و کوبا, روابط دو جانبه, سفیر کوبا, فواد چودهری, وزیر رسانه,

زینر جیویر جیرو گونزیلز سفیر کوبا در پاکستان روز دوشنبه در دفتر وزارتخانه اطلاعات فدرال پاکستان با فواد حسین چودهری وزیر رسانه و اطلاع رسانی پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | زینر جیویر جیرو گونزیلز سفیر کوبا در پاکستان روز دوشنبه در دفتر وزارت رسانه فدرال پاکستان با فواد حسین چودهری وزیر رسانه و اطلاع رسانی پاکستان دیدار کرد.

طی این دیدار، فواد چودهری ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای همکاری مشترک میان پاکستان و کوبا در زمینه های فیلم، نمایشنامه و تولید مشترک گفت: پاکستان دارای میراث فرهنگی متنوعی است که باید با مردم کوبا به اشتراک گذاشته شود.

وی افزود: همکاری در زمینه تولیدات مشترک رسانه ای به ما کمک می کند تا ارزش ها و هنجارهای اجتماعی یکدیگر را درک کنیم. وی همچنین بر تقویت همکاری های دو کشور در زمینه های رسانه ای، اطلاعاتی و ارتباطی تأکید کرد.

وی خطاب به سفیر کوبا بیان کرد: کابینه رسانه فدرال پاکستان توافق نامه تبادل خبر میان خبرگزاری APP پاکستان و لاتین پرس کوبا را تایید کرد. همچنین همکاری در زمینه های فرهنگ و رسانه روابط دوجانبه میان دوکشور را بیشتر تقویت می کند.

وی ادامه داد: پاکستان برای روابط خود با کوبا که بر اساس اعتماد متقابل، احترام و دوستی دیرینه بنیان گذاری شده، ارزش قائل است و تبادل هیئت های رسانه ای میان دو کشور فرصتی را برای یادگیری از تجربیات یکدیگر فراهم میسازد. همچنین هر دو کشور از مسائل و چالش های پیش روی یکدیگر به خوبی آگاه هستند.

در همین حال، سفیر کوبا از پیشنهاد وزیر رسانه فدرال در مورد سفر روزنامه نگاران کوبایی به پاکستان قدردانی کرد. وی همچنین ارزش های مشترک مختلف میان دو کشور را برجسته و بر ضرورت رسیدگی به موضوع اخبار جعلی تأکید کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1