خبر فوری

 
 
دیدار سفیر کوبا با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :1335183575

14:08 1399/10/19


برچسب ها : پاکستان و کوبا, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر کوبا,

گبریل تیل کیپوت سفیر کوبا در پاکستان در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در این کشور، با حضور در کاخ ریاست جمهوری این کشور با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| گبریل تیل کیپوت سفیر کوبا در پاکستان در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در این کشور، با حضور در کاخ ریاست جمهوری این کشور با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان پاکستان و کوبا و دیگر موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دوستانه با کوبا برای دولت پاکستان ابراز داشت: پاکستان خواستار گسترش همکاری های خود با کوبا در زمینه های مختلف تجارت،اقتصاد، بهداشت و فرهنگ می باشد.

وی همچنین از ارائه کمک های پزشکی در زمان زمین لرزه سال 2005 میلادی پاکستان و اعطای بورسیه پزشکی به دانشجویان مناطق زلزله زده توسط دولت کوبا تقدیر کرد.

رئیس جمهور پاکستان در ادامه خواستار شناسایی بخش های دارایی ظرفیت همکاری و افزایش سطح تجات و سرمایه گذاری بین دو کشور شد.

وی با تاکید بر لزوم تبادل هیئت های پارلمانی و فرهنگی میان دو کشور ابراز امیدواری نمود سفیر کوبا به فعالیت های و تلاش های خود در جهت تقویت مناسبات دوجانبه ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظر

 
1