خبر فوری

 
 
دیدار سفیر کشور ازبکستان با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1638549843

20:08 1398/02/16


برچسب ها : ازبکستان, پاکستان, رئیس مجلس سنا, سفیر,

فرقت صدیق اوف سفیر کشور ازبکستان امروز (دوشنبه) با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در پارلمان دیدار و درخصوص مناسبات تجاری،پارلمانی، سرمایه گذاری و اقتصادی گفتگو کرد.


 

به گزارش رازنیوز، فرقت صدیق اوف سفیر کشور ازبکستان امروز (دوشنبه) با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در پارلمان دیدار و درخصوص مناسبات تجاری،پارلمانی، سرمایه گذاری و اقتصادی گفتگو کرد. صادق سنجرانی با عرض خوش آمدید به سفیر کشور ازبکستان افزایش روابط تجاری را امری ضروری و بر موضوع سرمایه گذاری در بخش های مختلف تاکید کرد. وی افزود، پاکستان برای روابط خود با کشور ازبکستان اهمیت بسزایی قائل است و باید روابط مشترک دوجانبه را گسترش دهیم.
صادق سنجرانی در ادامه گفتگوی خود در این دیدار، توسعه مناسبات پارلمانی میان دو کشور را عملی ضروری خواند و افزود، درحالیکه پارلمان ها موجب پیشرفت مثبت همکاری های دوجانبه خواهند شد، هیئت ها نیز صلاحیت ایفای نقش در این زمینه را دارند.
طرفین از مواضع یکدیگر در منطقه حمایت کرده و نظریه دوکشور در رابطه با برپایی امنیت و پیشرفت را مشترک قرار دادند. دوطرف همچنین بر افزایش و تسریع در عمل هیئت های دوجانبه توافق کردند.

ارسال نظر

 
1