خبر فوری

 
دیدار سفیر ژاپن در پاکستان با رئیس و معاون سازمان سرمایه گذاری پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1180547359

17:05 1400/11/19


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, دیدار, رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان, روابط دوجانبه, سفیر ژاپن, گفتگو, منطقه ویژه اقتصادی, همکاری دوجانبه, هیئت سرمایه گذاری پاکستان,

سفیر ژاپن در پاکستان با محمد اظفر حسن رئیس سازمان سرمایه گذاری پاکستان (BOI) و فارینه مظهر معاون این سازمان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سفیر ژاپن در پاکستان با محمد اظفر حسن رئیس سازمان سرمایه گذاری پاکستان (BOI) و فارینه مظهر معاون این سازمان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مختلف از جمله همکاری و روابط دوجانبه میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس و معاون BOI سفیر ژاپن را از اقدامات مختلف انجام شده توسط BOI برای ایجاد یک محیط تجاری دوستانه در کشور به ویژه اصلاحات ارائه شده تحت PRMI و سهولت انجام کسب و کار (EODB) مطلع کردند.

سفیر ژاپن همچنین در مورد پورتال منطقه ویژه اقتصادی (SEZ)، مشوق های موجود برای سرمایه گذاران در این مناطق و از ساختار طراحی شده برای اجرای پروژه ها آشنا شد.

سفیر ژاپن از آشنایی با مکانیسم گسترده‌ BOI ابراز خرسندی کرد و گفت: ظرفیت سرمایه‌ گذاری پاکستان باعث جذب سرمایه‌ گذاران ژاپنی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های انرژی سبز، غذا، نساجی و خودرو در کشور پاکستان شده است.

وی همچنین افزود: ژاپن تلاش های خود را جهت واردات منابع انسانی از بخش فناوری اطلاعات پاکستان افزایش خواهد داد.

سفیر در ادامه گفت: پاکستان باید به عنوان مقصد سرمایه گذاری در ژاپن عرضه شود و به همین منظور وی از پاکستان برای شرکت در اجلاس اکسپوی اوزاکا که در سال 2025 برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1