خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی
کد خبر :1572553811

16:50 1400/09/25


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و ژاپن, دیدار, راولپندی, روابط دوجانبه, ژنرال قمر جاوید باجوا, سفیر ژاپن, فرمانده ارتش پاکستان, گفتگو, همکاری دوجانبه,

سفیر ژاپن با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در مقر فرماندهی ارتش پاکستان وقع در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | سفیر ژاپن با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در مقر فرماندهی ارتش پاکستان وقع در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه، امنیت منطقه ای، وضعیت کنونی افغانستان به ویژه همکاری و مشارکت در زمینه کمک های بشردوستانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا گفت: پاکستان برای نقش ژاپن در امور جهانی و منطقه ای ارزش بسیاری قائل است و ما به دنبال تقویت روابط دوجانبه خود با ژاپن هستیم.

فرمانده ارتش پاکستان بر نیاز فوری به ایجاد یک مکانیسم نهادی برای رساندن کمک ‌های بشردوستانه به افغانستان در خصوص جلوگیری از یک بحران انسانی و بر اهمیت تلاش های صلح و آشتی در این کشور تاکید کرد.

وی همچنین حل مسالمت آمیز مناقشه کشمیر برای ثبات در جنوب آسیا ضروری دانست و گفت: پاکستان خواستار روابط صمیمانه با همه همسایگان خود برای صلح و رفاه در منطقه است.

در ادامه، سفیر ژاپن از نقش پاکستان در وضعیت افغانستان و تلاش های ویژه این کشور برای ثبات منطقه قدردانی کرد و متعهد شد که نقش خود را در تقویت بیشتر همکاری های دیپلماتیک میان پاکستان و ژاپن در همه سطوح ایفا کند.

ارسال نظر

 
1