خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان
کد خبر :961788996

15:06 1399/02/05


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, ویروس کرونا,

کونینوری متسودا سفیر ژاپن با اعظم سواتی وزیر مبارزه با مواد مخدر دولت فدرال پاکستان دیدار کرده و ضمن تحسین تلاش های عمران خان نخست وزیر پاکستان در مبارزه با کووید19، گفت: باتوجه به اینکه کشورهای توسعه یافته خود قادر به مقابله با این بیماری همه گیر نیستند، پاکستان در حال مقابله با طرز چشمگیری با این بحران است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کونینوری متسودا سفیر ژاپن با اعظم سواتی وزیر مبارزه با مواد مخدر دولت فدرال پاکستان دیدار کرده و ضمن تحسین تلاش های عمران خان نخست وزیر پاکستان در مبارزه با کووید19، گفت: باتوجه به اینکه کشورهای توسعه یافته خود قادر به مقابله با این بیماری همه گیر نیستند، پاکستان در حال مقابله با طرز چشمگیری با این بحران است. دولت و ملت ژاپن در زمینه مبارزه با کرونا در کنار پاکستان ایستاده اند. وی در ادامه با پذیرفتن نقش مثبت پاکستان در زمینه برپایی صلح افغانستان، ابراز داشت که دولت ژاپن آماده همکاری دوجانبه برای برپایی امنیت و ثبات در منطقه است.

براساس گزارش وزارت مبازه با مواد مخدر، دولت ژاپن اخیرا برای فراهم کردن لباس حفاظتی و مواد غذایی برای مهاجران افغانستانی در کمپ، مبلغ یک میلیون دلار کمک نقدی کرده است.

اعظم سواتی در این بین با اظهار مصمم بودن این وزارت در مبازه با نحسی مواد مخدر و کرونا، گفت: بشریت با چالش قاچاق مواد مخدر روبرو بوده و این یک موضوع جهانی است؛ بنابراین کسب پیروزی در این جنگ بدون تلاش های مشترک بین المللی غیر ممکن است.

ارسال نظر

 
1