خبر فوری

 
دیدار سفیر ژاپن با وزیر فناوری اطلاعات پاکستان
کد خبر :699745213

13:20 1400/09/26


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, دیدار, سفیر ژاپن, سند, سید امین الحق, وادا میتسوهیرو, وزیر فناوری اطلاعات, کراچی,

وادا میتسوهیرو سفیر ژاپن با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | وادا میتسوهیرو سفیر ژاپن با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله گسترش همکاری های دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر فناوری اطلاعات پاکستان طی این دیدار گفت: متخصصان فناوری اطلاعات پاکستان از لحاظ مهارت و صلاحیت دست کمی از کشورهای توسعه یافته نداشته و متخصصان پاکستانی در زمینه های هوش مصنوعی، برنامه نویسی، انیمیشن و پردازش ابری می توانند برای ژاپن سودمند باشند.

وی افزود: ژاپن جزئیات مربوط به تقاضا و شرایط مورد نیاز خود را ارائه کند تا ما آن ها را فراهم کنیم. شرکت های فناوری اطلاعات ژاپن می توانند به پاکستان سفر کرده و از خدمات متخصصان فناوری اطلاعات پاکستان بهره مند شوند. وزارت خانه ما امکانات مورد نیاز آن ها را فراهم خواهد کرد.

سفیر ژاپن طی این دیدار گفت: اقدامات وزارت فناوری اطلاعات پاکستان در زمینه ی «چشم انداز پاکستان دیجیتالی» قابل تقدیر بوده و ژاپن کشور افراد مسن و پاکستان کشور جوانان با استعداد می باشد.

وی افزود: شرکت های ژاپنی به علت عدم آشنایی با زبان انگلیسی نمی توانند کالاهای خود را تبلیغ کنند. ما به این موضوع واقف هستیم که متخصصان فناوری اطلاعات پاکستان تا چه اندازه برای ژاپن مفید هستند.

وی همچنین گفت: مقامات منابع انسانی ژاپن به زودی به پاکستان سفر کرده و از خدمات متخصصان فناوری اطلاعات پاکستان استفاده خواهند کرد..

ارسال نظر

 
1