خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دولت فدرال پاکستان
کد خبر :1453935232

15:04 1401/02/07


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, دولت فدرال پاکستان, سفیر ژاپن, وزیر فناوری اطلاعات,

متشوهر ووادا سفیر ژاپن در اسلام آباد روز سه شنبه با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| متشوهر ووادا سفیر ژاپن در اسلام آباد روز سه شنبه با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و توکیو و موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر ژاپن ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با ژاپن قائل است.

وی افزود: کارشناسان و متخصصان پاکستانی در عرصه فناوری اطلاعات به دلیل سطح بالای مهارت و توانایی های خود با کشورهای توسعه یافته برابری می کنند، کارشناسان پاکستانی در زمینه هوش مصنوعی، برنامه نویسی، انیمیشن و رایانش ابری می توانند برای ژاپن سودمند واقع شوند. ژاپن می تواند با ارائه جزئیات مربوط به میزان تقاضایی و سطح توانمندی ها از خدمات ما بهره مند گردد. شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات می توانند با حضور در پاکستان از خدمات کارشناسان و متخصصان ما در این زمینه استفاده نمایند.

سید امین الحق تصریح کرد: وزارت فناوری اطلاعات پاکستان آماده ارائه تمامی تسهیلات ممکن به شرکت های ژاپنی است.

در این دیدار همچنین گزارشی از اقدامات وزارت فناوری اطلاعات پاکستان و اصلاحات صورت گرفته در زمینه آی تی به سفیر ژاپن ارائه گردید.

سفیر ژاپن نیز در این دیدار اظهار داشت: پاکستان سرزمین جوانان و افراد دارای مهارت و تخصص است، متخصصان پاکستانی عرصه فناوری اطلاعات می توانند برای ژاپن بسیار سودمند ثابت شوند.

وی افزود: مقامات منابع انسانی ژاپن با هدف استفاده از کارشناسان و نیروی کار متخصص پاکستان، به زودی از پاکستان بازدید خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1