خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با مشاور امور پارلمانی نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1973699531

20:33 1399/01/27


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, سفیر ژاپن, نخست وزیر پاکستان,

کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد طی دیدار با دکتر بابر اعوان مشاور امور پارلمانی عمران خان نخست وزیر پاکستان، ضمن ستایش اقدامات اخیر نخست وزیر پاکستان در خصوص مبارزه با کرونا، اظهار داشت که عمران خان با قاطعیت و تاکتیک با شرایط فعلی مبارزه می کند و ژاپن از این اقدامات قدردانی می کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد طی دیدار با دکتر بابر اعوان مشاور امور پارلمانی عمران خان نخست وزیر پاکستان، ضمن ستایش اقدامات اخیر نخست وزیر پاکستان در خصوص مبارزه با کرونا، اظهار داشت که عمران خان با قاطعیت و تاکتیک با شرایط فعلی مبارزه می کند و ژاپن از این اقدامات قدردانی می کند. وی علاوه بر گفتگو در مورد وضعیت کلی منطقه، گفت: نخست وزیر ژاپن به زودی خواهان سفر به پاکستان است که تاریخ سفر وی با بهبودی اوضاع کرونا، مشخص خواهد شد. وی افزود: نخست وزیر ژاپن طی این سفر از همتای پاکستانی خود دعوت به سفر به ژاپن خواهد کرد.

سفیر ژاپن در ادامه تصریح کرد: ژاپن همکاری قاطعی در زمینه مبارزه با کرونا با پاکستان خواهد داشت و همچنین مشارکت های استراتژیک میان دو کشور نیز تقویت خواهد شد.

بابر اعوان طی این دیدار ضمن ابراز تشکر از سفیر ژاپن بابت اظهار همکاری با پاکستان، گفت: دو کشور روابط دیرینه ای دارند که این همکاری موجب هموار شدن مسیر های جدید توسعه می شود. دو توافق بین دو کشور حاکی از ارتباط طولانی مدت میان دو کشور است.

ارسال نظر

 
1