خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با سید امین الحق وزیر فدرال فناوری اطلاعات پاکستان
کد خبر :1085752640

12:14 1399/12/21


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ژاپن, پنجاب, دیدار, سفیر ژاپن, سید امین الحق, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور پاکستان, کنونوری ماتسودا,

کنونوری ماتسودا سفیر ژاپن در پاکستان با سید امین الحق وزیر فدرال فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کنونوری ماتسودا سفیر ژاپن در پاکستان با سید امین الحق وزیر فدرال فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور پاکستان دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

دو طرف طی این دیدار بر افزایش همکاری ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات با یکدیگر تاکید کردند.

وزیر فدرال فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور پاکستان طی این دیدار گفت: در پاکستان اقداماتی برای توسعه بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور در حال انجام است و بخش آی تی و ارتباطات از راه دور در پاکستان به سرعت در حال توسعه می باشد.

وی افزود: روابط با ژاپن برای پاکستان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پاکستان خواهان استفاده از تجارب ژاپن در زمینه تکنولوژی می باشد. همچنینی در پاکستان محیط مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و شرکت های ژاپنی می توانند در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور پاکستان سرمایه گذاری کنند.

وی همچنین گفت: در 6 ماه اول سال مالی جاری، صادرات بخش فناوری اطلاعات 40 درصد افزایش یافته و پاکستان در حال تلاش برای افزایش صادرات در این بخش می باشد. وزارت فناوری اطلاعات درحال انجام اقداماتی برای ارائه خدمات پهنای باند در مناطق دور افتاده و عقب مانده کشور می باشد.

سفیر ژاپن نیز طی این دیدار گفت: اقدامات وزارت فناوری اطلاعات پاکستان ستودنی است. شعیب احمد صدیقی معاون وزیر فناوری اطلاعات پاکستان نیز حضور داشت.

ارسال نظر

 
1