خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی
کد خبر :826456533

16:53 1399/08/28


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و ژاپن, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی, دیدار, ژاپن, سفیر ژاپن,

سفیر ژاپن در دیدار با دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی در مورد همکاری متقابل دو کشور به گفتگو پرداخت


 

​اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کانینوری ماتسودا سفیر ژاپن بارئوف حسن دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی دیدار کرد. در این دیدار دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان با خاطر نشان کردن این نکته که پاکستان و ژاپن پتانسیل بسیار زیادی برای گسترش همکاری های متقابل دارند .
 
در این دیدار، موضوعات مربوط به همکاری متقابل دو کشور و موضوعات مربوط به روابط دو جانبه از جمله همکاری اقتصادی، ارتقاء تجارت و گردشگری و بهبود روابط فرهنگی بین پاکستان و ژاپن مورد بحث و بررسی قرار گرفتند. همچنین در این دیدار، جنبه های گسترش همکاری در زمینه های مختلف از جمله رسانه ها نیز بررسی شد. رئوف حسن دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی حمایت ژاپن از پاکستان در زمینه های بهداشت، آموزش، ارتباطات و فناوری را بیان کرد. وی همچنین پیشنهاد کرد که تولید مستند نیز می تواند به طور مشترک توسط شبکه کره ای (NHK) و شبکه ملی پاکستان  (PTV) آغاز شود.
 
سفیر ژاپن با یاد کردن زمینه های تاریخی روابط بین ژاپن و پاکستان، پیشنهاد ایجاد یک اتاق فکر برای ارتقاء همکاری بین دو کشور را ذاد. در این دیدار موضوعات مربوط به ثبات منطقه ای نیز در متن روند صلح افغانستان مورد بحث قرار گرفتند.
 
شایان ذکر است تاکی کیدا آمسائو سرکنسول و رئیس پروتکل و امور عمومی سفارت ژاپن نیز حضور داشت.

ارسال نظر

 
1