خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان
کد خبر :25185222

11:30 1401/06/17


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ژاپن, توسعه صنعت ریلی, خواجه سعد رفیق, سفیر ژاپن, وادا میتسوهیرو, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

وادا میتسوهر سفیر ژاپن در اسلام آباد روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با خواجه سعد رفیق وزیر فدرال راه آهن و هوانوردی پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وادا میتسوهر سفیر ژاپن در اسلام آباد روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با خواجه سعد رفیق وزیر فدرال راه آهن و هوانوردی پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار ابعاد مختلف همکاری‌های دوجانبه میان اسلام آباد و توکیو در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه صنعت ریلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خواجه سعد رفیق وزیر فدرال راه آهن پاکستان در این دیدار با تأکید بر اهمیت روابط دوستانه میان پاکستان و ژاپن ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه‌ای برای مناسبات خود با ژاپن قائل است و ما در جهت منافع متقابل خواهان تقویت بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه در تمام زمینه‌ها به ویژه در زمینه صنعت ریلی و هوانوردی هستیم.

وی همچنین از کمک فوری 7 میلیارد دلاری دولت ژاپن برای سیل زدگان پاکستانی تقدیر نمود.

وادا میتسوهر سفیر ژاپن در اسلام آباد نیز در این دیدار مراتب تأسف و تأثر خود نسبت به جان باختگان شمار کثیری از شهروندان پاکستانی در اثر سیل سهمگین و گسترده در پاکستان را ابراز داشت.

وی از تلاش‌های وزارت هوانوردی پاکستان در زمینه خروج شهروندان کشورهای خارجی از افغانستان و صدور مجوز تردد به هواپیمای حامل این شهروندان تمجید نمود.

سفیر ژاپن در ادامه نسبت به سرمایه گذاری در بخش‌های ریلی و هوانوردی پاکستان و مشارکت با پاکستان در این زمینه ابراز علاقه نشان داد.

ارسال نظر

 
1