خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با وزیر برنامه ریزی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :1203718312

10:04 1398/07/12


برچسب ها : پاکستان و چین, خسرو بختیار, سفیر چین, وزیر برنامه ریزی,

یاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد با خسرو بختیار وزیر برنامه ریزی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز|یاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد با خسرو بختیار وزیر برنامه ریزی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفیر چین در اسلام آباد به منظور انجام فرآیندهای لازم جهت سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به چین، با خسرو بختیار وزیر برنامه ریزی دولت پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار علاوه بر بررسی تدارکات و تدبیرات لازم برای سفر نخست وزیر پاکستان به چین، در خصوص مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خسرو بختیار وزیر برنامه ریزی دولت فدرال پاکستان در جریان این دیدار اظهار داشت: پروژه اقتصادی مشترک میان پاکستان و چین نقش بسزایی در کاهش فقر و گسترش اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد.

وی افزود: پس از به روی کار آمدن دولت فعلی در پاکستان، روند پروژه مشترک کریدور اقتصادی پاکستان و چین تسریع پیدا کرده است و پس از سفر قریب الوقوع نخست وزیر پاکستان به چین، روابط تجاری و اقتصادی دو کشور بیش از پیش گسترش و توسعه خواهد یافت.

یاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار با ابراز امیدواری نسبت به روند پیشرفت پروژه مشترک دو کشور گفت: فاز کنونی پروژه سی پیک ثمرات بسیار مثبتی از جمله توسعه اقتصادی، اجتماعی و افزایش سطح رفاه مردم پاکستان را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: سفیر نخست وزیر پاکستان به چین باعث تقویت روابط دوستانه دو کشور و افزایش سطح روابط دوجانبه میان پاکستان و چین خواهد شد.

ارسال نظر

 
1