خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1027782744

15:32 1399/01/21


برچسب ها : پاکستان و چین, سفیر چین, وزیر امور خارجه پاکستان, ویروس کرونا,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با یاوجنگ سفیر چین در اسلام آباد، طی گفتگو در خصوص وضعیت پیش آمده دراثر شیوع بیماری همه گیر کرونا، گفت: پاکستان در حال استفاده از تجربیات چین در زمینه مبارزه با کرونا است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با یاوجنگ سفیر چین در اسلام آباد، طی گفتگو در خصوص وضعیت پیش آمده دراثر شیوع بیماری همه گیر کرونا، گفت: پاکستان در حال استفاده از تجربیات چین در زمینه مبارزه با کرونا است. وی ضمن عرض تبریک به دولت و ملت چین برای مقابله با روش مناسب با چالش شیوع ویروس کرونا و کنترل این هیولا، اظهار داشت: درحال حاضر بازگشت وضعیت چین به روال عادی برای ما خوشایند است. شاهد الگو برداری دنیا از چین در وضعیت فعلی برای مبارزه با کرونا هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان با عرض تشکر از دولت چین بابت کمک به پاکستان، کمک های ارائه شده از سوی چین، موجب افزایش توانایی ما برای مبارزه با کرونا خواهد بود.

یاوجنگ نیز در این بین چین و پاکستان را دو برادر غیرقابل جدایی توصیف کرد و افزود: چین در این زمان دشوار در کنار پاکستان ایستاده است. چین به همکاری خود با پاکستان برای مبارزه با کرونا ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1